Tuesday, January 24, 2006

Food, again

"Paru ca se inchina in dreptul locului lui Manasije Bukur a carui vioara zacea muta pe pian. [...]
-Nu e nici un fel de taina- raspunse omuletul -, maiestria bucatarului sta in agerimea degetelor. Trebuie sa exersezi zilnic macar trei ore pentru a mentine indemanarea mainii. Ca si muzicienii...
Si, intr-adevar, in mainile omuletului se aflau in acea zi aceleasi elemente ca si in cele din cutia intrumentului lui Manasije. Argint si minereuri, viscere si oase de animal, lemna, scoica, minerale si par de cal, toate fusesera intinse de mainile lui ca si acolo.[..] Aceea nu era mancare, era un imn adus Pamantului, dealurilor si sesurilor lui, raurilor lui, marilor lui, vantului, focului, plantelor si salbaticiunilor, ca si indemanarii omului instare sa ucida si sa hraneasca viata cu moarte"

Milorad P
avic, Partea launtrica a vantului sau roman despre Hero si Leandru, Paralela 45, 2003.

2 Comments:

Blogger nuclear_fairy said...

nu degeaba se bucura bunicile asa ok...cand e goala farfuria..that food has love in it!(am fost in arad..si mam intors healthy again)

4:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pace pace dumnezeul meu,

La fel ca-n prima zi durerea'mi i-aramas
Adânca doar moartea mi poate aduce
Pace nsuflet pâine
(250 g) compot de ananas
prajita
mizera imi pre
Lungeste sânge siroaie, destin
Potrivnic te poarta in calea plâng
Erii CU BUCURIE ÎNAINTEA TA!

7:17 AM  

Post a Comment

<< Home