Wednesday, January 18, 2006





ciau, glorie matinala. de fapt, o dimineata nu prea glorioasa pentru mine, tre sa scriu o chestie despre lipsa de viziune strategik in cultura romana si viziunea mea e la fel de lipsita de strategie. na, daca tot e vorba de mancare, uite ce mananc io acum. ne vedem pe la rokolectiv?

lori si linda si rares: help tudor (reusim sa facem rost de niste sponsori?). silve & vladimir (& sorina) - bagati tare la sesiune da nu uitati de expo (ganditi-va la ambele spatii). rares again - da-mi si mie un mail cu oamenii misto pe care nu-i stiu si care au proiecte tari in timisoara sau arad si care ar vrea sa le dea drumul la carturesti. daca vrei. daca ai uitat de bianca soma :)

2 Comments:

Blogger nuclear_fairy said...

zicea roxi de la faculta ca are un curs de calculatoare in care iti explica ca nai voie sa ti bautura si mancare in apropierea compiuterului..oare ce vrea sa zica...eu mai varsat miere pe tastatura... astept o viziune mai larga despre mancare... dud..daca ai..

8:20 AM  
Blogger aglomerarispontane said...

a, tu chiar esti adanc in filmul cu mancarea? atunci hai prin bucuresti sa iti fac o omleta spaniola. vii?

1:59 AM  

Post a Comment

<< Home