Wednesday, January 18, 2006

Si fara hrana modificata genetic in laborator, genele se modifica prin selectarea culturilor, etc. Merele de livada nu mai sunt cele din padure, asa cum cainii nu mai aduc intotdeauna a lupi, sau pisicile de apartament a pisici salbatice. Nu cred ca trebuie sa ne sperie neconditionat hrana modificata genetic. Pe de alta parte, hrana produsa industrial nu e neaparata nevoie sa contravina culturii culinare locale (observa cineva intr-un articol ca pana si Coca-Cola are un gust in Romania, altul in India, in Maroc ori in Statele Unite).

Sa nu par prea optimist, recunosc, maica-mea si-ar pune patrunjel modificat genetic in jardiniera de flori, pe balcon.

5 Comments:

Blogger nuclear_fairy said...

uneori o chestie care arata asa>> :) e de fapt asa >:(

7:52 PM  
Blogger nuclear_fairy said...

pentruca majoritatea e super usor de convins k ce e nou/diferit/special e mai bun.

8:11 PM  
Blogger flo' said...

oricum, daca nu am mai avea deloc incredere in ceea ce mincam, ori ne-am muta in virfu' muntelui si ne-am face noi ceea ce vrem sa minca, ori nu am mai minca deloc.
da' sa nu intram in paranoia... :)

12:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

pentru francofoni:
http://www.ethique.gouv.qc.ca/fr/compl_OGM.html

6:39 AM  
Blogger nuclear_fairy said...

fructe crescute cu idei..atata numa zik..ca e ok sa stim.

8:34 AM  

Post a Comment

<< Home