Tuesday, April 04, 2006

DREAM SESSION

va invit la un dream session in care puteti sa povestiti experientele voastre legate de vise.poate sa fie ce vreti voi...o relatare a unui vis mai special sau care v-a schimbat viata (:P),un artwork rezultat in urma unui vis,un text despre vise/visat (mai ales ca nu exista o definitie unanim acceptata asupra ceea ce este un vis).cu totii avem vise care ne-au ramas in minte...unele premonitorii,altele in care am rezolvat probleme concrete din viata de zi cu zi(eu de exemplu am rezolvat o problema de trigonometrie in vis acum cativa ani:) ),altele care ni se par la fel de reale ca ceea ce vedem cand avem ochii deschisi (trairi din plan astral) si altele care ne-au ramas in minte pur si simplu pentru frumusetea sau bizareria lor...
hai sa visam...

7 Comments:

Blogger grigore ureche said...

not many dreamers left these days.... :(

3:01 AM  
Blogger flo' said...

asta vroiam sa zic si eu...
am vrut sa postez, chiar am postat, da' apoi m-am razgindit. la topicul asta voi sta pe linga. sorry linda.

11:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

bijuterii din plastic vatacukor zord idö sirenele innoata in geam oval

11:14 AM  
Blogger albeenah said...

ce frumoasa idee...ar trebui sa faci un blog colectiv pe tema asta...s-ar strange material calcau pentru psihanalisti...
eu am visat de curand ca eram intr-un model f ciudat de mini masina si o conduceam de pe bancheta din spate...cu volan ...bord..tot...mutata akolo...doar ca nu perea avem vizibilitate

2:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

doar ca sa nu le uit, adaug si eu un cal care s-a tranformat in porc dupa ce l-am hranit, un perete de cocaina, o pereche de papuci din branza pe care erau desenate cirese si ar mai fii o chiuveta plina cu veverite care apare mai in toate visele.

4:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mi se intampla des sa visez zilele de vineri. Visez ca e o zi de vineri. Intr-o astfel de zi, cu soare vizibil pe cer, o dubita alba de hippioti a parcat intre doua blocuri cu patru etaje. Simtindu-se bine, s-au desfasurat in juru-i, cu boxe, sticle si paturi pe care sa se lungeasca. Stiu toate astea pentru ca pandeam de departe. M-as fi alaturat lor, timida, daca nu aveam in grija o pisica alba. Tineam de mana o pisica alba, bipeda, extrem de capricioasa. Parintii pisicii erau vecinii mei de bloc. Motanul, indeosebi, era sever. Mi-era teama ca ma voi trezi fara odrasla imblanita. Nu aveam autoritate asupra ei. Era alba, se stramba si se afunda in gazonul netuns din fata blocului. Gazonul asta era populat de multe fire de iarba si de flori sarate de conopida, cu gatul lung si subtire. Pisica se confunda cu florile, de departe. Ochii imi erau inundati de flare-uri emise de capetele hippiotilor. Nisip imi retinea picioarele- nu puteam ajunge pisica din urma.

Mi-am tarat obiectul babysittingului meu cand in celalalt colt al strazii, in fata unui spital, o mana de oameni se tineau de mana, in cerc, cu capetele privind in pamant. Mirosea a pericol. Pisica m-a tarat intr-acolo. La insistentele ei, ne-am inscris in cercul oamenilor, sa dam o mana de ajutor. Pisica voia sa ajute la sedinta de spiritism cu portarul si bolnavii spitalului. Ii placeau oamenii in halat. Cu greu m-am abtinut sa nu-i indes pe gat o mare floare de conopida, sub ochii incetosati ai hippiotilor. Pentru ca bolnavii nu ne priveau. Ma temeam de reactia parintilor, mai ales de cea a motanului.
Seara, inainte de cina, am inapoiat felina aruncand-o pe geam, in sus, apartinatorilor.
Si aruncata a si ramas.
De atunci nu ne-am mai vazut, nici macar in vis.

2:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

I once had a really unusual dream:

In a dark, cold morning I got up, like other times, and prepared to go the school according to the usual routine. From time to time I checked out the time, to see how much do I still have before setting off. Whenever I checked it, I got a number telling me the minutes I still have.
As I began combing my hair, I forgot myself for a pretty long time in front of the mirror. As I looked at the clock after it to see the time again I was shocked: I had passed my time-limit with 38 minutes! I took my shoes and my coat and rushed down the floors with a pumping heart. In front of our block of flats my friend and her mom were waiting for me to take us to the school. As I opened the door of the car the mother looked at me and said with restrained anger: You are late with 38 minutes.(strong accent on 38)

And suddenly I opened my eyes...and an idea slashed through my mind in the same moment: I must put these numbers in the lottery!
The next day however I could not remember to all of the numbers from my dream, nor felt like taking the effort to really go to a lottery thinking it would be ridiculous. But I told to my father this strange dream.
After a while my father came with a piece of paper, with numbers...the lotto numbers. It contained the 38. Some other numbers also seemed to be the same, but I could not swear, that they were identical to what I had in my dream.
Well, this dream probably could have changed my life ;)

10:46 AM  

Post a Comment

<< Home