Friday, February 24, 2006

evadre direct la sentimenul digital


Dupa o perioada de sesiune data cu profesori ofilitzi de atita corectat cu rosu...am simtzit ca e timpul sa ma retrag ...

Am aterizat in Arad, dupa o calatorie cu personalul incarcat de vinga-people( locuitorii comunei Vinga) si cu Mimi care mi-a tzinut moralul ridicat desupra trenului tot drumul, povestindu-mi de un comix pe care el tocmai il devoreaza « 100% paul pope », asta in contextul unei prezentari mai pe larg a casei de comixuri alternative « Vertigo »...si care...faza super tare, in stori apare « gastro-stripp »-ul, un fel de streapteas al viitorului in care gagicile se ungeau cu ceva alifii inainte de show, iar partea hard e ca-si expuneau interiorul proiectat pe peretzii facutzi dintr-un material special care avea capacitatea sa-tzi creeze o imagine rotunda...ca sa zic asa, sau cel putzin asta retzin din povestirile de pe coridor, chiar de linga toaleta (ca altundeva nu mai aveai loc).

Duminica seara, cind ma pregateam sa ma intorc din Arad in TM ...il sun pe Gabi : « bah...po sa vin la tine ? »... « he...da, cum sa nu », « ia doua beri »...
Gabi aka Jibreel (cavaler de lvl 50) statea pe fotoliu, fiind defapt, daca bine-mi aduc aminte in Giran cu NuclearFairy (elfitza pe atunci cam de lvl 17) printre multzi altzi cavaleri, orci, darck elfi,vrajitori, dworfi... de cine stie ce lvl-uri si cu cine stie ce treaba pecolo...poate cautau SS (soul-shuts-uri) sau potziuni de vitza la capacitate mare...
Jbreel ma invitat in contul lui sa ma nasc si sa vad cu ochii mei acele locuri ireeal incarcate de monumentalism virtual.
M-am nascut darck-elf sub numele de 0101. Sub indrumerea veteranilor mi-am inceput odiseea razboinica.
Incet, incet am invatzat sa atac,sa-mi folosesc aura, sa ma teleportez (cu ajutorul poratalelor-femei care le gasesti pe linga temple).
Cind am ajuns de lvl 20 Ivi aka Ardana (o dworfitza de lvl 50, forte dragutza cu un par roscat si doua coditze in vint) mi-a facut cadou o armura de Palus Night de grad D.
Trei zile si trei noptzi adrenalina a fost la nivel inalt (mai ales cind ma bagam in lupta cu monstrii care detzineau un lvl mult prea mare pentru puterile mele de atunci si reuseam sa scap ca prin minune (de moarte) cu ajutorul Greater Healing Potion-ului.
Timpul meu era timpul elfilor. Am trecut intr-un univers paralel, universul Lineage-uli II, care e al dracu de complex si care are puterea sa te absoarba pina la cea ma mica particula, sa devii un calator prin gigantica harta.
Acum 0101 se odihneste undeva pe retzea asteptindu-ma sa-i intaresc aura de defense si atac...

2 Comments:

Blogger tudor borduz said...

It has begun

11:27 AM  
Blogger grigore ureche said...

you are doomed.you have lost your soul.

12:32 AM  

Post a Comment

<< Home