Tuesday, March 21, 2006

tricku'/kicku'



care ii defapt tricku/kiku la colectionat?!?!? io de mic am adunat tot felu de rahaturi, abtibilde, pietricele, surprizele din Kinder...
Daca privesc treaba asta 'corporate' ma gandesc, ca prin lansarea unei serii se creaza nevioa de colectionare si implicit o mai puternica nevioe de cosum...colectia devine pretextul pt consum....( cand eram mic, ca imi luam cate 10 Turbo numai pt abtibilde).
Dar pe lanaga astea, inca coletionez capace de la bere sau suc, sau bilete, sau bani vechi, sau afise, sau hartiutele alea care te avertizeaza ca mai ai numa 5 foite, sau siteuri ce le primesc pe mess.....si care ii tricku/kiku in asta...sa colectionezi niste lucruri care nu au nici o valoare...o fi nevioa de un hobby...nevioa sa intreprinzi troc.....nustiu, ziceti si voi de ce colectionati lucrurile alea....io inca nu mi-am dat seama, ma bucur cand vad ca is multe la un loc....
Nu stau sa ma uit la ele ore in sir, si sa le savurez...e doar bucuria aia, ca is toate/multe acolo.
nah ziceti.... ce si de ce, colectionati?!?!?!

5 Comments:

Blogger tudor borduz said...

aiaiai
caramba
chiar am uitat de astea
am si io o droaie
fuuu
tre sa le scot numa de la naftaflina

12:44 PM  
Blogger Sebastian Zarioiu said...

asa asa

2:44 PM  
Blogger nuclear_fairy said...

da frate! , iti zic yo, din nevoia de a ingriji si de a intelege ceva la care ti , un pic , mai mult ,sau si mai muuuuuuuuult, uite acuma-s la silard si am gasit la el o colectie de paking designuri la tofelu de firme ok de tastaturi, soundsistems, osiris, puma si i pat shoes, plaka de retea....si cosma are o tona de cartele de telefon vechi din ro si deafara...o sa le bag incurand ;)

4:35 PM  
Blogger Matei said...

eu de exemplu colectionez de vreo 5 ani reviste 7 seri si de cand au aparut toate B 24-urile. In plus mai colectionez suporturi de bere din carton si cutii de chibrituri. ar fi interesant sa se faca un blog unde lumea sa poata trimite fotos si detalii despre colectiile lor. all sort of shits...
best regards,
Matt

4:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

salut. eu colectionez kinder ? mai ai surprizele kinder ?vrei sa facem schimb sau ceva ? soare05@yahoo.com

1:03 PM  

Post a Comment

<< Home