Tuesday, March 14, 2006

Ce colectionam?

Ce obiecte colectionam? Cum am ajuns sa o facem?

Eu am primit acum multi ani o sticla de bere Weihenstephaner, facuta la cea mai veche fabrica de bere din lume. Am pastrat sticla. E cea din stanga in poza. Apoi, Jever, cea mai amara bere din lume (spun ei). Si bere din Tunisia.




Apoi, bere din China, si ea trebuia pastrata, ca vorba aia, daca tot le-am pastrat pe celelalte...




Timbrele de pe pachetele de tigarete mi-au placut de la bun inceput. Si am zis ca daca sunt timbre si imi plac, ar fi ok sa le colectionez.



Voi?

2 Comments:

Blogger grigore ureche said...

felicitari ca ai spart gheatza(nu imi place sa scriu cu tz dar daca nu puneam z-ul se putea citi altceva).e un topic super ok...toata lumea are ceva de zis aici...

11:59 PM  
Blogger RumCzeisZ said...

dada, am ceva si eu pt voi, acum sunt la lucru, dar cand ajung acas bag ceva:D pa'!

12:15 AM  

Post a Comment

<< Home