Tuesday, March 21, 2006

rezervat

na... mi-am zis sa scriu si eu, ca al'fel Linda deja se supara si ne da afara de aici... :P

ce colectionez? hmmm... nu stiu exact daca pot sa fiu numit colectionar...
singurele actiuni cu intentia de a colectiona au fost acuma 13-15 ani cind colectionam abtibilde din gumele Turbo si Lazer sau cele ptr Euro sau Campionatul Mondial de Fotbal. cu astea ultimele 2, nu stiu cum, ca nu eram mare fotbalist. acuma nici atita. pe atunci era la moda sa faci schimb de fotbalisti, sa-i lipesti in album etc. probabil ca si altii de pe aici au facut chestia asta. cred ca mai am pe undeva catalogul de la ceva Euro. si sper sa mai am si abtibildele de la Turbo.

acuma, in zilele noastre, nu stiu daca mai pot fi numit colectionar. am inceput la un moment dat sa tin tot felul de bilete de intrare sau afise sau flyere de la event-uri si / sau parties. si s-au adunat destul de multe. plus ca am mai adunat chitante. si am inceput sa primesc de la unii prieteni care mai mergeau pe dincolo [s.u.a., ungaria, germania, spania, italia, anglia... etc.] tot asa chitante. da' mai mult le luam asa ptr a face comparatie cu cele de aici. sa vedeti alea cu tot felul de desene. plus, e fain sa vezi cine ce a cumparat, hihihi. plus bilete de tramvai, autobus, metrou etc. banii vechi i-am mostenit de la bunicu-miu si o sa-i dau mai departe la cineva care stiu ca-i colectioneaza. tot asa am si ceva clasoare cu timbre, unele destul de vechi si poate valoroase, tot de bunicu-miu adunate special ptr mine. o sa vad ce se va intimpla cu ele mai incolo. ah... si cind m-a luat filmu' cu grafitti si street-art am inceput sa cer stickere [ca altceva nu se poate] de la cei care le faceau. si mai am si o colectie de linkuri spre pagini de net [photo, design, fashion, musiq, graffiti/street-art... etc].

o sa postez si ceva poze cu ceea ce am zis pe aici.

sper ca e bine, dau legatura mai departe. :)


ps: sa nu uit - nu stiu daca as putea fi colectionar, dar [impreuna cu frate-miu] avem deja o gramada foarte mare de muzica. dar nu suntem colectionari. ca atunci ar fi trebuit sa fie o gramada de vreo 3-4 ori mai mare. sau poate mai mare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home