Wednesday, April 26, 2006

the end



Poate stiti deja ca de azi incolo nu se mai poate pe gh lazar28 ap36 etaj8, nu trantiti usha la lift!
Asaca blogu incepe sa putrezeasca. MAh mie miar place sa incetinesc fenomenu sa putrezim impreuna, creca trantesc yo liftu...sa ne blocam la etaju anterior:
- DREAMS SESSION-
Cand cyber alcimist a postat topicu asta..se zicea : uuuuuuuu! Numaca cine a facut uuuuuu na mai postat, cu mine cu tot asaca mr. cyber sa sensibilizat si sia dat eject de pe blog sa nu-l ajunga mucegaiu , im sorry 4 da bad vibes !


*pt ca rezervatia morning glory is no more , declar blogul closed !
*si pt the broken cyber heart fac o mutatie, v-ati prins cred , am schimbat titlu ;)asaca daca mai are cineva chef sa scrie..

*dreams only > freestile *

8 Comments:

Blogger Catalin C. Vasii said...

eu am sa mai scriu...

1:33 PM  
Blogger aglomerarispontane said...

nu poti sa declari blogul closed. nu stiu de ce, mie nu-mi plac deloc finalurile astea. ma dezamagesc. si eu o sa mai scriu. uneori nu am timp. alteori uit. dar nu renunt decat foarte rar.

1:50 PM  
Blogger grigore ureche said...

...the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is the end is the beginning is....

2:06 PM  
Blogger flo' said...

ba da, un blog poate sa moara, da' ne vom reintilni in alt loc virtual, mai mult ca sigur.
atit cit am putut am postat pe aici, la dream-session nu puteam sa postez din motive personale, prea personale.

oricum, ma gindesc sa inchid si temeswar, e cam aceeasi chestie ca si aici: nu posteaza mai nimeni. asa ca...

apa plata cu lamiie :P

12:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

nounascutzi aruncatzi la tomberonu' din spatele blocului

12:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

sau pe http://epifanie.hi5.com

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Imi sangereaza ochii cand incerc sa citesc cacaturile pe care le scrii aici.

12:59 PM  
Blogger niki boy.& said...

www.sanatoriudeartacontemporana.blogspot.com

3:48 PM  

Post a Comment

<< Home