Sunday, February 05, 2006

Remember FOOD (Session2) review

Food-session-ul sa consumat cu adevarat vineri in sanctuarul din apartamentul 36, deja devenit legendar pentru unii.
Cind am ajuns, se beea bere la tub adusa de flo, care tocmai desena pui negri printe giganticele litere din CANVIATA lui lory. Au urmat pregatirile matematicianului-bucatar...si dupa...problema :
…intr-o manastire cufundata in pactul tacerii, la un control medical doctorul zice “exista bolnavi”, nu avea voie sa-i numeasca pentru ca totzi calugarii sunt fratzi si egali in fatza lui Dumnezeu…boala care-i atacase putea fi identificata printr-o pata lasata pe frunte…doctorul pleaca…dupa 7 zile nu mai e nici un bolnav in manastire…tre sa tzinem cont ca usile manastirii se deschid doar la 12 fix…citzi calugari au fost bolnavi?...
Provocarea la gindire logica ne-a gidilat creierul, timp in care, pe monitor era un slide-shou cu un tip la costum mincind peshte si bind vin pe soundul unui cvartet de coarde compus de Frad Frith, iar intre noi, ca la o ceremonie neo-panica statea PESTELE gatit in lapte si ingropat intre felii de lamii crude. L-am devorat cu mina si acizii citrici intzepau narile. Dupa ce ne-am lins pe bot am trecut la lichidul rosiatic de pe compotul de mere indulcit cu zahar de trestie si preparat « cu dragoste » made by grany...oarecum in opozitzie cu sanviciurile (mincate de Akira) via Tudor, de fapt facute « fara dragoste » de sora respectivului.
Am auzit ca erau si alune pe zona aduse de militantul mincarii naturaliste (Sergiu)...dar nu am avut timp sa le indentific caci sa stis lumina si DELICATESSEN ne-a aprins curiozitatea de a afla cine va mai fi transformat in mezeluri de macelarul-sef care zicea ca nu mai e nici o sansa de mai bine, asta intr-o lume a fomei, distopie cu iz de cabaret absurd.
BLEAX-urile au inceput sa-si faca simtzita prezentza (fizica) inca de pe acum...Akira cu « Legenda lui Mihai Viteazul », Cata cu odemonstratzie matematica (la care oricum noi nu-i putem cuantifica nivelul blexitatzii)...iar moa...m-am carat cu un papuc in plasa...(story coming soon).
Intr-un final lucrurile au degenerat intr-o serie de risete batjocoritoare la adresa unui site de fotogarfie(made by o « notorietate » in domeniu, care mai impartaseste din alesele-i cunostintze si prin cazarma artistilor), cu femei si partzi din ele, facute intr-o lumina « perfecta ».
Obosita de atita mincare, lumea a inceput sa dispara...si atunci, in spatziul aerisit am observat sclipind ca un rubin, o cutie de ciocolata...m-am apropiat incet am virit mina sa-mi incerc norocul,...dar...prea tirziu...povestea se terminase... !

1 Comments:

Blogger nuclear_fairy said...

CA sa clarifik aportul lui Tudor si SANDWICIU bag aici interviul cu el:

" mi le face maicamea in fiecare zi, si astea le-am pastrat pt event !!! Chiar sunt facute in scarba, da le face super monoton si plictisita, ca tre sa se scoale dimineata si sa le faca si dupaia sa mearga la job super de cacat, ca avea o colega care o futea la creir, chiar dac maicamea e sefa,,si efectiv acelasi feeling le au si senviciurile, si intrun fel e trist ca le face asa!"

-cear trebui sa sentample k maicata sati faka senwiciuri ok?

"ar trebui sasi schimbe viata"

-da ce viata are?

"pai pleaca dimineata la 7 deacasa , sta la job pana la cel putin 3 30 si ajunge acasa si ori citeste cu pisica in brate, ori se uita la tv cu pisica in brate!i In weekend mai face de mancare cateodata, si io nu ma pot apropia de ea, ca zice ca pisica e singura fiinta care ii da atentie, nu mai are cu cine sa comunice numa cu pisika.."

1:17 PM  

Post a Comment

<< Home